Obiektywy do lustrzanek: szerokokątne (Olympus, Leica, Tamron, Carl Zeiss)
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 21 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 25 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 35 mm i jasności f/2. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 43
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Biogon 35mm f/2.8 ZM będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i jednocześnie redukuje rozmiary i wagę w stosunku do jaśniejszych obiektywów 35 mm.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 15 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/1,4 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Distagon to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Superszerokokątna ogniskowa 21 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 25 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury i krajobrazowej. Maksymalny otwór przesłony f/1.4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie trzeba obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Szerokokątna ogniskowa 25 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury i krajobrazowej. Maksymalny otwór przesłony f/1.4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie trzeba obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Obiektyw w aparacie pełnoklatkowym będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 35 mm f/2 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej jakości obiektyw szerokokątny przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Canon. Wyjątkowa precyzja wykonania, doskonałe parametry optyczne i niezawodność to coś co jest gwarancją firmy Carl Zeiss.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej jakości obiektyw szerokokątny przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Nikon. Wyjątkowa precyzja wykonania, doskonałe parametry optyczne i niezawodność to coś co jest gwarancją firmy Carl Zeiss.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo jasny obiektyw oferujący znakomitą jakość odwzorowania, ekstremalnie szeroki kąt widzenia oraz kompaktowe rozmiary. Jest to pierwsza małoobrazkowa konstrukcja na świecie, oferująca jasność f/1.4 przy ogniskowej 21 mm.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo jasny obiektyw oferujący znakomitą jakość odwzorowania, szeroki kąt widzenia oraz kompaktowe rozmiary. Przeznaczony jest do cyfrowych aparatów Leica M8 oraz analogowych aparatów Leica M.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra-kompaktowy obiektyw szerokokątny, charakteryzuje się wysoką jakością obrazu przy ekstremalnie szerokim kącie widzenia. Można go stosować zarówno z aparatami cyfrowymi Leica M8, jak i analogowymi aparatami Leica M.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 28 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Summilux to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. To wyjątkowe połączenie popularnego, reporterskiego szerokiego kąta ze znakomitą jasnością.
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw Leica SUMMILUX-M to doskonały obiektyw reporterski o wysokiej jasności. Konstrukcja optyczna została zoptymalizowana pod kątem wymagań stawianych przez cyfrowe aparaty Leica M (użytkownicy systemów analogowych z pewnością będą zachwyceni odwzorowaniem i osiągami nowej wersji).
- Stabilizacja tak/nie: brak
SUMMILUX-M 50 mm to wysokiej klasy obiektyw standardowy. Dostarcza wysokokontrastowy obraz oraz wysoką rozdzielczość detali nawet przy największym otworze przysłony i najkrótszej odległości ogniskowania. Osiągnięto to m. in. dzięki użyciu pływającego elementu, specjalnemu rodzajowi szkła z unikalnymi właściwościami refrakcyjnymi oraz elementowi z asferyczną powierzchnią.
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Tamron SP 35 mm f/1.4 Di USD to niezwykle wszechstronny obiektyw szerokokątny doskonale sprawdzi się w wielu zastosowaniach, takich jak m.in. fotografia uliczna czy fotoreportaż. Imponująca jasność f/1.4 przyda się w trudnych warunkach oświetleniowych, zapewniając jednocześnie piękne rozmycia i nieostrości. Zastosowany silnik pierścieniowy USD gwarantuje szybką i cichą pracę system AF, wspomaganą płynną, ręczną regulację ostrości. Wysoka jakość serii SP jest gwarancją uzyskiwania doskonałych obrazów.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.